Toddler's Tragic Washing Machine Accident Sends Warning to Parents
By Piper Weiss, Shine Staff


An Oregon family is devastated after a tragic accident took the life of their toddler. Tiffany Hebb was doing laundry, while her 21-month-old Ollie kept her company. When she left the room briefly, he crawled into the washing machine and drowned...




A frantic Hebb found her son minutes later trapped in the water-filled basin and tried desperately to resuscitate him. After suffering severe brain damage, he died the following day in the hospital.

"It was the worst day of my life," the grieving mother told a local Fox affiliate through tears. Now Tiffany and her husband Chris are on a mission to educate parents about the dangers of the seemingly innocuous household appliance.

"I want to make mothers and fathers aware that it's a possibility," she said.

Read more: Toddler's trauma highlights laundry room dangers

Between 2005 and 2009, two children under the age of five lost their lives in laundry room accidents, according to a report by the Consumer Product Safety Commision. In a 2003 review, two deaths and an estimated 500 other injuries to children were attributed to washing machine-related accidents. Most kids were between the ages of 1 and 2, and fell victim to a range of injuries including fractures, amputations and even drowning.

Some of potential washing machine hazards, according to the report:

    Drowning after getting locked inside the machine
    Injuries jumping or falling off the top of the machine
    Heated water from the machine causing burns
    Getting limbs caught in the motorized spinning basin


The biggest problem when the CPSC conducted their review back in 2003, is still a problem now: lack of education. The report at the time acknowledged that more public education is needed so parents can prevent these kinds of injuries. Ever the vigilant mother, Hebb spent the first year of her son's life guarding him from every household danger she was warned about. She said she never expected the washer would be the biggest threat.

Despite improved safety functions on automatic washing machines, the best prevention from injury is keeping kids far away from the laundry room altogether. (Even if the washing machine is avoided, the scalding hot dryer can be just as dangerous.) Unfortunately many parents aren't aware of the risks.

More ways to child-proof your home

"Believe it or not, a small child can drown in as little as an inch or two of water," warns Home Safety Council's Mary Kay Appy in a safety video featured on Good Housekeeping. "They're top heavy -- their head goes into the bucket but they don't have the upper body strength to pull themselves out."

Appy encourages parents to invest in washers and dryers with built-in child safety locks. Another safety measure: install locks or child safety knobs to the laundry room door. A little extra child-proofing could save a life.

حادثه وحشتناک ماشین لباس شویی برای کودک نوپا،هشداری برای والدین است
خانواده ساکن اورگان پس از اینکه حادثه غم انگیز،جان کودک نوپایشان را گرفت،در بهت وحیرت هستند.تیفانی هب،مشغول لباس شستن بود که فرزند 21 ماهه ی او بنام الی به او پیوست ودر کنارش ماند. وقتیکه مادر لحظه ای اتاق را ترک کرد،پسربچه به داخل ماشین لباس شویی خزید ودر آن غرق شد. هب-مادر مضطرب-دقایقی بعد پسرش را در حالیکه در حوضچه ی پر از آب گرفتار شده بود،پیدا کرد و بشدت تلاش کرد تا او را به هوش آورد.پس از اینکه پسر بچه ،دچار ضربه مغزی شدید شد،روز بعد در بیمارستان جان سپرد. مادر اندوهگین از لابلای اشکها به شبکه محلی وابسته به فاکس گقت:"آن روز،بدترین روز زندگی من بود." 
اکنون تیفانی و همسرش کریس در ماموریتی بسر میبرند تا به والدین ،آموزشهایی در مورد خطرات وسایل خانگی به ظاهری خطر،بدهند.                                                                                                                               
مادر کودک جان باخته گفت:"من می خواهم مادران و پدران را آگاه کنم که این اتفاق امکان دارد برای هر بچه ای بیا فتد.
برای مطالعه بیشتر:                                                                                                                 
 آسیبی که به کودک نوپا رسید،خطرات مغازه لباس شویی را برجسته میکند.بین سالهای 2005و2009 به نقل از کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کنندگان،دو کودک زیر 5 سال در حوادث مرتبط با مغازه های لباس شویی جان خود را از دست دادند. در مرور حوادث سال 2003 دو مورد مرگ و نزدیک به 500 مورد سایر صدمات به کودکان وارد شده که ناشی از حوادث مربوط به ماشین لباسشویی بوده است. سن اکثر کودکان بین 1و2 سال بوده آنها قربانی صدماتی از قبیل شکستگی استخوان،قطع عضو وحتی غرق شدن در آب شدند.
بنا به گزارش،فهرست برخی از خطرات بالقوه ی ماشین لباس شویی آورده شده است:                                                
1-غرق شدگی پس از محبوس شدن داخل ماشین                                                                                 
2-صدماتی که به دنبال پرش یا بیرون افتادن از بالای ماشین لباسشویی بوجود می آید                                        
3-آب داغ ماشین لباسشویی که سبب سوختگی میشود                                                                            
4-قطع شدن اندامها توسط حوضچه چرخشی موتوردار ماشین                                                                   
بزرگترین مشکلی که کمیسون ایمنی محصولات مصرف کننده ،هنگام اجرای گزارش وبازدید خود  در سال 2003 داشت،هنوز هم وجود دارد وآن کمبود آموزش است. هب،همیشه مادر هشیاری بود.او در نخستین سال زندگی فرزندش،او را از خطر هر گونه وسیله محافظت میکرد.او میگوید:من هرگز انتظار نداشتم که ماشین لباسشویی ،بزرگترین تهدید برای فرزندم باشد. به رغم عملکردهای پیشرفته امنیتی در ماشین لباس شویی های اتوماتیک،بهترین راه  پیشگیری ار صدمه وخطر،دور نگه  داشتن کودکان از این وسیله است.حتی اگر از ماشین لباس شویی هم دوری شود،خشک کن سوزان هم میتواند به همان اندازه خطرناک باشد. اما متاسفانه بسیاری از والدین از خطرات آن باخبر نیستند.                                                  
راههای دیگر برای اینکه خانه تان را برای کودکان ایمن کنید:                                                               
باور کردنش سخت است اما یک کودک میتواند در آبی به اندازه کمتر از 1 یا 2 اینچ غرق شود. این مطلب به نقل از "مری کی اپی"در شورای امنیت خانه از طریق ویدئو در برنامه ی "خانه داری خوب"به نمایش گذاشته شده.
"بچه ها تعادل ندارند،وقتی سر آنها داخل سطل می رود،بالا تنه آنها این توانایی را ندارد که سر را از داخل سطل بیرون بکشد"
اپی،والدین را تشویق به خریدن لباسشویی ها و خشک کن هایی میکند که مجهز به قفل داخلی امنیتی کودک هستند.یک اقدام دیگر
نصب قفلها یا دستگیره امنیتی کودک به روی در اتاقی است که در آن لباسها شسته می شود.افزایش اندک ایمنی کودکان،موجب حفظ جان آنها می شود.  

گردآوری و ترجمه: ماندانا ریاضی
0
0
0
0 نفر

0 نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.